[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Leden 28 08:06:28 CET 2019

Zdravím Michale.
Rád Ti s tím pomůžu. Jestli používáš NVDA, tak není problém se připojit přes vzdálené ovládání a mrknout se na to, protože sám mám v Thunderbirdu několik účtů včetně gmailu a žádný problém s tím není.
Ale to chce fakt mít možnost se k Tobě připojit a podívat se, co a proč to dělá.
Tak jestli budeš chtít, tak se ozvi a vymyslíme to.
Radek.

Odesláno z iPhonu