[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Leden 28 06:04:19 CET 2019

Dobrý deň priatelia! Thunderbird používam už slušnú znôžku rokov, ale s
jeho nastavovaním si sám neporadím. Ak bude niekedy niekde možnosť, rád
sa nechám poučiť, a naučiť, ako s ním nakladať, kde, čo nastaviť, ale
hlavne, ako, a kde získať údaje potrebné nato, aby mi bezproblémov
prichádzala, a samozrejme aj odchádzala pošta z adries, ktoré využívam.
Trápi ma ale iná vec súvisiaca s týmto poštovým klientom. Gmail mi
tvrdohlavo odmieta s týmto softom spolupracovať, vraj je slabo
zabezpečený, takže mi doň neprichádza pošta smerovaná na moju adresu
tam. Vie ma niekto naviesť, ako presvedčiť googlákov, že by som rád
dostával všetku poštu priamo "domov", a nie, aby som sa kôli tamojším
mailom musel hrabať na serveri. Ktoviekoľko mailov som takto stratil.
Nemám zafixovaný zvyk v pravidelných intervaloch nahliadať na portál, čo
si zasa google vymyslel, aby sa ku mne niektoré mne určené správy
nedostali. Mám adresu aj na orangeportále, a s ním chvalabohu tb
spolupracuje bezchyby, a navyše tento necháva výber "správnych" a
"nesprávnych" mailov na mňa.
Ospravedlňujem sa za odbočku k trochu inej nedokonalosti jedného
poskytovateľa elektronickej pošty, no trochu to súvisí s používaním
poštového klienta, o ktorom tu hovoríme.
Ak sa nájde niekto, kto by mi vedel debilovzdorne vysvetliť veci, o
ktorých hovorím vyššie, budem mu vďačný!
Majte sa!
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 24. 1. 2019 o 12:14 Štefan Kiss napísal(a):