[Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Neděle Leden 27 19:19:23 CET 2019

no když do pontesu vložím toto, tak se mi to bohužel nestáhne, mám tedy
v případě rozhlasu udělat ještě něco jinak?
https://vltava.rozhlas.cz/malgorzata-sikorska-miszczuk-kufr-5046621

Petr Vondrášek