[Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Neděle Leden 27 15:15:00 CET 2019

Zdravím, aktualizoval jsem a vše funguje přesně tak, jak popisuje Miloš. Tomu patří poděkování za aktivitu. Milan Souček.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Miloš Šmíd
Sent: Sunday, January 27, 2019 12:18 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

Ahoj,
o tomto problému jsem se jim pokusil napsat v angličtině i s pomocí Google Translatoru v rumunštině, že v případě neúspěšných stahování o tom nevydá program hlášku, respektive jen krátkou a pak tam napíše succesfull. Zřejmě to nevyřešili a nebo se na to vykašlali. Taky jsem jim psal, že by bylo fajn, kdyby v archivu iradia šly stahovat i pořady jen k poslechu ... a to se podařilo opravit, výborně, takže je tu spolehlivá náhrada za YTDownloader!!! na odkazu Poslechnout zjistěte adresu URL, dejte ji zkopírovat a ona se přenese do Pontes, kde ji stáhnete.
Mně osobně napsal do okýnka, že po Ctrl+U aktualizoval jen YouTube plugin pro stahování. Ale asi toho tedy bylo aktualizováno více.
Zkouším stahovat z z
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12058705004-cechomor-30-let/41823410018
včerejší dokument k 30 letům Čechomoru a tváří se to, že se to fakt stahuje.
Zkus napsat tu adresu, zkusím, jestli to funguje nebo ne.
Miloš

so 26. 1. 2019 v 17:20 odesílatel Michal Suchý <suchy.michal na tiscali.cz>