[Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Neděle Leden 27 13:29:04 CET 2019

no to právě musíš dát před stahováním ctrl +u pak dát ok po stažení, pak
program zavřít a otevřít a pak ti to zkratkou ctrl +d stáhnout půjde,
též mi to házelo tuto chybu, dokud jsem neměl aktualizované stahovače.

Petr Vondrášek