[Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Leden 27 12:17:55 CET 2019

Ahoj,
o tomto problému jsem se jim pokusil napsat v angličtině i s pomocí Google
Translatoru v rumunštině, že v případě neúspěšných stahování o tom nevydá
program hlášku, respektive jen krátkou a pak tam napíše succesfull. Zřejmě
to nevyřešili a nebo se na to vykašlali. Taky jsem jim psal, že by bylo
fajn, kdyby v archivu iradia šly stahovat i pořady jen k poslechu ... a to
se podařilo opravit, výborně, takže je tu spolehlivá náhrada za
YTDownloader!!! na odkazu Poslechnout zjistěte adresu URL, dejte ji
zkopírovat a ona se přenese do Pontes, kde ji stáhnete.
Mně osobně napsal do okýnka, že po Ctrl+U aktualizoval jen YouTube plugin
pro stahování. Ale asi toho tedy bylo aktualizováno více.
Zkouším stahovat z z
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12058705004-cechomor-30-let/41823410018
včerejší dokument k 30 letům Čechomoru a tváří se to, že se to fakt stahuje.
Zkus napsat tu adresu, zkusím, jestli to funguje nebo ne.
Miloš

so 26. 1. 2019 v 17:20 odesílatel Michal Suchý <suchy.michal na tiscali.cz>