[Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

svope svope na volny.cz
Neděle Leden 27 11:23:04 CET 2019

Zdravím,

je potřeba zkontrolovat na I vysílání, jestli je pořad vůbec možno přehrát,
objevil jsem jich tam spoustu co už přehrát nejde a vývá to tam napsáno.

Petr Svoboda

From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
Sent: Saturday, January 26, 2019 5:20 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda] pontes media dowmloader uz stahuje i z i vysilani

Ahoj. Aktualizoval jsem ty stahovače, ale stahování nefunguje. Po vložení
adresy na nějaký pořad z Ivysílání stisknu tlačítko Download a po krátké
chvíli to do editačního pole statusu napíše, že stažení bylo úspěšné. Ale
nic se nestáhne a ukáže se to po několika sekundách. Když jsem během
stahování v tom editačním poli, tak se tam těsně před skončením stahování
ukáže nějaká chybová hláška, ale ta nejde v rychlosti ani přečíst. Je to
nějaká chyba u mě nebo někde jinde? Zdraví Michal.