[Fanda] Telefon Blind Shiel Classic a vyzváněcí melodie.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Sobota Leden 26 19:18:32 CET 2019

Dobrý večer přeji,

přesně tak to dělám i já, ale u mne se opravdu tak děje. Vymazala jsem
všechna vyzvánění, která jsem si do telefonu přidala já, čímž tam zůstaly
pouze ty původní, které už v telefonu byly a přesto se mi to opět stalo.
Jakmile prostě vypnu telefon, tak si to po zapnutí telefonu už nepamatuje.
Zvláštní je, že to teda dělá zatím zřejmě jenom mně, ale opravdu to dělá
úplně od samého začátku, co tento telefon mám.

Přesto díky i Radkovi za to, že to nahlásí jako případnou připomínku pro
řešení, protože i kdyby se takto dělo jen mně, tak v pořádku to opravdu
není.

Děkuji i za kontakt a přeji ještě jednou hezký večer.
----- Original Message -----
From: "Petra Urbanová" <urbanova na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, January 26, 2019 7:03 PM
Subject: Re: [Fanda]Telefon Blind Shiel Classic a vyzváněcí melodie.

Dobrý večer.

Já mám ten samý telefon a s ničím takovým jsem se nesetkala.
Jiné zvonky jsem dala jenom některým kontaktům a po vypnutí a zapnutí si vše
telefon pamatuje.

Možná to tak děláte, ale melodie si dávejte do složky Ringtones.
Potom jděte do položky Kontakty, Seznam kontaktů a zvonek, který chcete
přiřadit, tak potvrďte. Já potvrzuji tím velkým čtverečkem uprostřed, i když
je to možná jedno, jestli čtverečkem, nebo tím nad jedničkou.

Kdybyste měla jakoukoli připomínku k telefonu, můžete napsat na adresu
info na blindshell.com
. Kdykoli jsem se na ně obrátila s dotazem nebo připomínkou, tak mi ochotně
odpověděli a poradili.

Píši to schválně veřejně, protože se to může hodit komukoli, kdo má
Blindshell Clasic i dotykový.

Pokud jsem neporadila nic nového, co byste nevěděla, tak se omlouvám.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Martina Ribárová

Dobrý večer přeji na konferenci,

předem se omlouvám, zda jsem napsala špatně název telefonu. Jedná se mi však
o toto. Kdo vlastníte tento telefon, můžete mi případně poradit, nebo jestli
to dělá i Vám?

Jde mi o to, že jsem si přiřadila ke každému kontaktu zvlášť vyzváněcí
melodii. Nejprve jsem si stáhla nějaká vyzvánění, která se mi líbila, přímo
z ulozto ve formátu mp3. Vybrala jsem si určité melodie, dala do telefonu a
přiřadila ke každému kontaktu jinou melodii. Vše fungovalo do doby, než jsem
telefon z nějakého důvodu musela vypnout a znovu zapnout. Pak se veškeré
přiřazení u každého kontaktu zrušilo a u všech je vždy nějaká Andromeda
vybráno a to je takový ten univerzální zvuk, který mám vybraný pro zvonění
telefonu jako takového, ten tam drží stále, jakož i vybraný zvuk pro sms.

Usoudila jsem tedy, že ty melodie, mnou stažené a vybrané, se nehodí pro
tento telefon a vymazala je a přiřadila jsem si vyzváněcí melodie přímo z
telefonu ke každému kontaktu.

Vše fungovalo opět do doby, kdy se mi dnes vybil telefon a já si toho
nevšimla, takže byl vypnutý. No a po zapnutí telefonu opět veškerá
přiřazení, která jsem si určila ke každému kontaktu zvlášť, jsou pryč a vše
zvoní už zase jenom tím jedním zvukem, vybraný v nastavení telefonu, ale už
si to nepamatuje ta přiřazení, která lze zvolit u každého kontaktu zvlášť.

Prosím co dělám špatně, nebo jak případně docílit toho, aby si telefon
pamatoval přiřazení melodií u každého kontaktu stále? Abych pokaždé, kdy
telefon budu nucena z nějakého důvodu vypnout a znovu zapnout, zase nemusela
znovu a znovu dávat melodie, které chci mít ke každému kontaktu zvlášť?

Nebo jestli by to šlo případně zařadit do nějaké z příštích aktualizací
Androidu, byla by to jistě dobrá připomínka, možná nejen pro mne. A pokud
tato skutečnost nikomu jinému nevadí, pak se omlouvám, ale mně se to stalo
již dvakrát, proto jsem se rozhodla to sem napsat.

Přeji hezký sobotní večer, Martina Ribárová.