[Fanda] Win 10 a aktualizace funkcí

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Sobota Leden 26 19:02:53 CET 2019

ahoj Radku, no ona tam složka z ubgrade win nebyla, tay instalační
soubory my nabízel k odstranění program vyčištění disku, jež máš
součástí win, no vyčistil sem a zatím mi aktualizace nabídnuta znovu
nebyla a upřímě mě to ani příliž netrápí, verze 1803 funguje vpořádku,
jen mne jak říkám zarazilo, že se nová verze prve stáhla, ale neproběhl
žádný restart, tak uvidíme, no kdyžtak pc přecvaknem nástrojem
mediacreation tool, ale jak říkám ve verzi 1809 není nic převratného, že
bych ji honem musel mít, spíš mě zaráží způsob jakým aktualizaci
microsoft distribuje mezi uživatele.
takže přeji pěknou sobotu.

Petr Vondrášek