[Fanda] Telefon Blind Shiel Classic a vyzváněcí melodie.

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Sobota Leden 26 18:47:14 CET 2019

Ahojky.
Marti díky za mailík.
Přepošlu ho kolegům vývojářům a uvidíme, co s tím půjde dělat.
Rozhodně to ale není v pořádku a je dobře, že jsi to sem napsala.
Rovněž to otestuji a uvidíme.
Radek.

Odesláno z iPhonu