[Fanda] Telefon Blind Shiel Classic a vyzváněcí melodie.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Sobota Leden 26 17:41:03 CET 2019

Dobrý večer přeji na konferenci,

předem se omlouvám, zda jsem napsala špatně název telefonu. Jedná se mi však o toto. Kdo vlastníte tento telefon, můžete mi případně poradit, nebo jestli to dělá i Vám?

Jde mi o to, že jsem si přiřadila ke každému kontaktu zvlášť vyzváněcí melodii. Nejprve jsem si stáhla nějaká vyzvánění, která se mi líbila, přímo z ulozto ve formátu mp3. Vybrala jsem si určité melodie, dala do telefonu a přiřadila ke každému kontaktu jinou melodii. Vše fungovalo do doby, než jsem telefon z nějakého důvodu musela vypnout a znovu zapnout. Pak se veškeré přiřazení u každého kontaktu zrušilo a u všech je vždy nějaká Andromeda vybráno a to je takový ten univerzální zvuk, který mám vybraný pro zvonění telefonu jako takového, ten tam drží stále, jakož i vybraný zvuk pro sms.

Usoudila jsem tedy, že ty melodie, mnou stažené a vybrané, se nehodí pro tento telefon a vymazala je a přiřadila jsem si vyzváněcí melodie přímo z telefonu ke každému kontaktu.

Vše fungovalo opět do doby, kdy se mi dnes vybil telefon a já si toho nevšimla, takže byl vypnutý. No a po zapnutí telefonu opět veškerá přiřazení, která jsem si určila ke každému kontaktu zvlášť, jsou pryč a vše zvoní už zase jenom tím jedním zvukem, vybraný v nastavení telefonu, ale už si to nepamatuje ta přiřazení, která lze zvolit u každého kontaktu zvlášť.

Prosím co dělám špatně, nebo jak případně docílit toho, aby si telefon pamatoval přiřazení melodií u každého kontaktu stále? Abych pokaždé, kdy telefon budu nucena z nějakého důvodu vypnout a znovu zapnout, zase nemusela znovu a znovu dávat melodie, které chci mít ke každému kontaktu zvlášť?

Nebo jestli by to šlo případně zařadit do nějaké z příštích aktualizací Androidu, byla by to jistě dobrá připomínka, možná nejen pro mne. A pokud tato skutečnost nikomu jinému nevadí, pak se omlouvám, ale mně se to stalo již dvakrát, proto jsem se rozhodla to sem napsat.

Přeji hezký sobotní večer, Martina Ribárová.