[Fanda] Win 10 a aktualizace funkcí

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Sobota Leden 26 12:43:13 CET 2019

Petře já bych celou složku windows upgrade, či jak se to umístění s těmi
aktualizačními soubory jmenuje smazal a vidělo by se, jestli se Ti
aktualizace neobjeví znova.

Možná bych ještě projel počítač nějakým scanerem registrů a mohlo by to
pomoct.

Jak tu tak ale čtu tu hromadu příspěvků, tak experimentuješ s kdečím a
lecjak a to se potom nemůžeš divit, že počítač reaguje různě.

To už je holt riziko podnikání.

Pak je tu ještě ten microsoftí pomocník pro aktualizace, ten by taky
mohl pomoct.

No polaboruj a uvidíš.