[Fanda] Win 10 a aktualizace funkcí

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Sobota Leden 26 02:35:48 CET 2019

no ano píšeš správně, no mě se na nb od hp stáhla, zabírá mi 20 gb místa
na disku instalační soubory této aktualizace, ale nebyl sem vyzván k
restartu a ani se zřejmě nespustila jaká koli instalace, protože v pc
mám staženy stále jen ty instalační soubory zabírající 20 gb.
je mi toto chování dost podivné, nevim, zda hp nepotřebuje k aktualizaci
ještě nějaký ovladač či něco jiného?
když dám nyní vyhledat aktualizace, píše to vše je aktuální.
Petr Vondrášek