[Fanda] Win 10 a aktualizace funkcí

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Pátek Leden 25 22:49:40 CET 2019

Dobrý večer na konferenci.

Tak už i mě byla nabídnuta aktualizace funkcí na mém stolním počítači, tak
jsem ji provedl a verze win je u mě 1809.

Píšu to sem hlavně proto že někdo tu psal že i po této aktualizaci má verzi
win 1803, kdybych se mýlil tak mě doplňte nebo opravte.

Překvapilo mě spíš ale že mi tato aktualizace byla nabídnuta v nočních
hodinách, na tom ale nejspíš nebude nic neobvyklého.

Přeju všem klidnou dobrou noc a příjemný víkend.

Radek Štipčák.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz