[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Leden 25 19:36:06 CET 2019

Dobrý večer, prečo nie? Asi som nerozumel celkom otázke. Ako som písal v
niektorom z predošlých mailov, ak napíšem do onoho riadku písmenko b, za
ním dvojbodku a potom hľadaný výraz, objavia sa len správy, ktoré zadaný
výraz obsahujú v tele správy. Písmenká f a T určujú, či má byť dané meno
alebo adresa hľadaná medzi odosielatelmi alebo adresátmi. Alebo som
niečomu nerozumel? Š K

Dňa 25. 1. 2019 o 16:37 Měchura Milan napísal(a):