[Fanda] Jaký program na převod videa do mp3

Pátek Leden 25 18:11:58 CET 2019

Pokiaľ Vám ide čisto o extrahovanie zvuku z videa, ak používate na
prehrávanie vlc media player, tak po jeho spustení v ponuke médium je
možnosť konvertovať / uložiť, tam len Váš súbor pridáte a necháte
previesť na mp3.

Pokiaľ používate iný prehrávač, navrhujem porozhliadnuť sa, či nemá
podobnú funkcionalitu.

Kedysi som na konvertovanie používal, a aj stále používam, Freemake
video converter, v najnovšej verzii je už ale podľa toho, čo som počul
platený, takže by to chcelo jednu z tých verzií, čo boli zadarmo.

R.K.

Dňa 25. 1. 2019 o 17:48 LUCIE NOVÁKOVÁ napísal(a):