[Fanda] vraj s týmto príkaazom nájdete a premenujete stratenú sistémovú zložku

Pátek Leden 25 17:22:41 CET 2019

Systémový kôš je špeciálny priečinok, o ktorý sa stará systém a
používateľ by doň nemal príliš zasahovať. Je umiestnený v
C:\$recycle.bin, ten si môže každý zobraziť po povolení zobrazovania
systémových súborov a priečinkov.

No a pre prístup do tohto špeciálneho priečinka je daný kód, rovnako ako
pre viaceré špeciálne Windows prvky, aby sa s nimi navonok dalo pracovať
jednotne a vovnútri si ich systém spravoval ako chcel.

R.K.

Dňa 25. 1. 2019 o 16:44 Magdaléna Javorová napísal(a):