[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Pátek Leden 25 16:58:50 CET 2019

Dobrý den.>citaceTýmto spôsobom nie je možné zoraďovať správy podľa slov v
tele správy.
Ale je možné je takto vyhledávat pomocí dialogu vyvolaného:
Ctrl + Shift + F
Více viz v kapitole:
Rozšířené vyhledávání - Vyhledávání zpráv
https://poslepu.cz/navod-k-pouzivani-postovniho-klienta-thunderbird-s-
odecitacem-obrazovky-jaws/
(https://poslepu.cz/navod-k-pouzivani-postovniho-klienta-thunderbird-s-odecitacem-obrazovky-jaws/)
Martin
Od: Měchura Milan <mechura.milan na gmail.com>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 25. 1. 2019 16:36:21
Předmět: Re: [Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail
"Zdravím,

vďaka za dorý tip.

V TB funguje tzv. filtrácia, po klávesovej skratke ))Ctrl+Shift+k sa
objaví riadok, kam je možné zadať buď e-mailovú adresu alebo slovo,
ktoré sa nachádza v predmete správy, TB potom zoradí správy podľa
zadaného kritéria. Týmto spôsobom nie je možné zoraďovať správy podľa
slov v tele správy.

Milan Měchura

Dňa 24.01.2019 o 18:04 Štefan Kiss napísal(a):

"