[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Pátek Leden 25 16:16:21 CET 2019

Zdravím.

No vždyť ano. Právě to byl přesně důvod, proč jsem na Thunderbird přešel
kdysi i já.

Protože byl Outlook express dobrý, tak ho samozřejmě Mrkvosoft pohřbil,
jak už to tak s něčím povedeným Mrkvosoft dělá a tak jsem hledal
alternativu, která by byla podobná jako těmi idioty pohřbený Outlook
Express.

No a tuším, že to byl již zde taky zmiňovaný Peter Nedorost, či možná
Peter Vágner, kdo mi doporučil právě Thunderbird.

A on se k mé velké radosti opravdu jako starý dobrý Otlak choval, tedy
až na pár odlišností.

Navíc je plně přenositelný a když napíšu, že profil mám vytvořený vážně
už těch 10 let a od té doby jsem s tím manipulovat nemusel, bude to znít
možná až moc idealisticky, ale je to tak. Navíc mám svůj poštovní profil
v Dropboxí složce a tím pádem můžu přeinstalovávat počítač jak chci a o
poštu prostě nepřijdu.

Jasně, to úvodní nastavení je trošku možná zdlouhavé, ale není to žádná
tragédie a když si s tím člověk opravdu vyhraje, tak umí být Thunderbird
vážně přívětivý o kontrole pravopisu ani nemluvě.

Nepíšu to sem proto, abych Petra kritizoval za to, že používá tu
Mrkvosoftí kravinu, ale mám pocit, že nebude trvat dlouho a oni to zase
dokonale vylepší tak, že to přestanou podporovat a zas vymyslí něco
nového, co zase pro nás nebude přístupné a tak jen dávám ke zvážení,
jestli nezvolit raději léty prověřenou jistotu, která navíc na rozdíl od
těch diletantů fakt funguje i když jasně, mušky se najdou i tady.