[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Čtvrtek Leden 24 17:37:40 CET 2019

A já bych jen doplnil, co tady už někdo naťukl... a to je podpora. není to tak, že má končit, ale už byla ukončena na začátku roku 2017.

O Thunderbird i MS Outlook je stále postaráno.

Michal
-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Michal Jungmann
Sent: Thursday, January 24, 2019 1:36 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Dobré odpoledne,

pokud Windows Live Mail pracuje standardně, pak asi není důvod, aby běžnému uživateli nedostačoval – nota bene pokud byl předtím zvyklý na Outlook Express. Nicméně zkušenosti z praxe naznačují, že z aktuální trojice použitelných e-mailových klientů ("velký" Outlook, Thunderbird a Windows Live Mail), je posledně jmenovaný nejméně spolehlivý resp.
nejméně předvídatelný. Řada uživatelů hlásí, že při rutinním postupu čtení mailů čas od času nějakou hlášku nedostanou nebo je jim naopak přečtena hláška "navíc", se kterou se v dané situaci běžně nesetkávají, či se dokonce dostanou v programu do jiných míst, než kde se běžně pohybují, aniž by stiskli jiné klávesové zkratky, nežli vždy používají… Zkušenější uživatel si obvykle dokáže s podobnými vrtochy programu poradit (většinou asi stačí "vystoupit a nastoupit" :-) ale pro méně zdatné může být používání Windows Live Mailu z těchto důvodů poněkud frustrující. Outlook i Thunderbird samozřejmě také mají své mouchy a rovněž dokáží uživatele potrápit nečekanou změnou vzhledu, zobrazením okna navíc apod., přesto subjektivně mám z nich pocit o dost lepší nežli z WLM.

Hezký den.

Michal Jungmann