[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Čtvrtek Leden 24 13:36:21 CET 2019

Dobré odpoledne,

pokud Windows Live Mail pracuje standardně, pak asi není důvod, aby
běžnému uživateli nedostačoval – nota bene pokud byl předtím zvyklý na
Outlook Express. Nicméně zkušenosti z praxe naznačují, že z aktuální
trojice použitelných e-mailových klientů ("velký" Outlook, Thunderbird
a Windows Live Mail), je posledně jmenovaný nejméně spolehlivý resp.
nejméně předvídatelný. Řada uživatelů hlásí, že při rutinním postupu
čtení mailů čas od času nějakou hlášku nedostanou nebo je jim naopak
přečtena hláška "navíc", se kterou se v dané situaci běžně
nesetkávají, či se dokonce dostanou v programu do jiných míst, než kde
se běžně pohybují, aniž by stiskli jiné klávesové zkratky, nežli vždy
používají… Zkušenější uživatel si obvykle dokáže s podobnými vrtochy
programu poradit (většinou asi stačí "vystoupit a nastoupit" :-) ale
pro méně zdatné může být používání Windows Live Mailu z těchto důvodů
poněkud frustrující. Outlook i Thunderbird samozřejmě také mají své
mouchy a rovněž dokáží uživatele potrápit nečekanou změnou vzhledu,
zobrazením okna navíc apod., přesto subjektivně mám z nich pocit o
dost lepší nežli z WLM.

Hezký den.

Michal Jungmann