[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Parfeman parfeman na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 12:39:17 CET 2019

Ahoj, Radku,
znám a slyšel jsem o Thunderbirdu, ale asi i jako jiní jsem začal používat
Windows Live Mail protože jsem jej dostal s novou pomůckou a zároveň se
nejvíce přibližuje dřívějšímu Outlooku z windows XP, který byl jednoduchý a
byl jsem na něho leta zvyklý.
Osobně nemám s windows live mailem problémy, naučil jsem se ho používat a
pro to mé psaní bohatě stačí, ale byl mi nabízen i onen Thunderbird takže
nevylučuji, že bych ho někdy nevyzkoušel :-)
Zdraví Petr

-----Původní zpráva-----
From: Miloslav Lebeda
Sent: Thursday, January 24, 2019 11:41 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda]Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Radku, to co píšete je moc hezké, má to jen jednu maličkost, že pán byl
prostě na Microsoftí programy zvyklý a třeba nemá nikoho, kdo by mu
Thunderbird nastavil tak, jak je pro nevidomého potřeba. Já sám jsem jej
měl opravdu chviličku a už bych jej nechtěl. Problém ale je, že u Win leve
mailu by měla končit podpora fyrmy, snad dost brzo ale nevím kdy.
Lebeda

>Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
>24. 1. 2019 07:54
>
>Zdravím na konferenci.
>Petře nic mi do toho není, ale proč jste se rozhodl pro tenhle mrkvosoftí
>paskvil? Být Vámi, tak zkusím Thunderbird od Mozilly a myslím, že budete
>překvapen, jak vše proběhne hladce.
>Osobně tohoto klienta používám už dobrých 10 let a nemůžu si stěžovat.
>Bůh ví, čeho všeho se od mrkvosoftu ještě dočkáme. Podívejte se, jak zase
>dokonale vylepšili Skype. Radši nemluvit.
>S pozdravem Radek Žalud.
>Odesláno z iPhonu
Expresu