[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 11:41:00 CET 2019

Radku, to co píšete je moc hezké, má to jen jednu maličkost, že pán byl
prostě na Microsoftí programy zvyklý a třeba nemá nikoho, kdo by mu
Thunderbird nastavil tak, jak je pro nevidomého potřeba. Já sám jsem jej
měl opravdu chviličku a už bych jej nechtěl. Problém ale je, že u Win leve
mailu by měla končit podpora fyrmy, snad dost brzo ale nevím kdy.
Lebeda

>Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
>24. 1. 2019 07:54
>
>Zdravím na konferenci.
>Petře nic mi do toho není, ale proč jste se rozhodl pro tenhle mrkvosoftí
>paskvil? Být Vámi, tak zkusím Thunderbird od Mozilly a myslím, že budete
>překvapen, jak vše proběhne hladce.
>Osobně tohoto klienta používám už dobrých 10 let a nemůžu si stěžovat.
>Bůh ví, čeho všeho se od mrkvosoftu ještě dočkáme. Podívejte se, jak zase
>dokonale vylepšili Skype. Radši nemluvit.
>S pozdravem Radek Žalud.
>Odesláno z iPhonu
Expresu