[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 07:54:13 CET 2019

Zdravím na konferenci.
Petře nic mi do toho není, ale proč jste se rozhodl pro tenhle mrkvosoftí paskvil? Být Vámi, tak zkusím Thunderbird od Mozilly a myslím, že budete překvapen, jak vše proběhne hladce.
Osobně tohoto klienta používám už dobrých 10 let a nemůžu si stěžovat.
Bůh ví, čeho všeho se od mrkvosoftu ještě dočkáme. Podívejte se, jak zase dokonale vylepšili Skype. Radši nemluvit.
S pozdravem Radek Žalud.

Odesláno z iPhonu