[Fanda] Nový Skype

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Středa Leden 23 20:29:57 CET 2019

Ahoj.

Kontaktoval jsem pana Susčíka z Ace designu. Byl velmi milý. Doporučil mi, aby klientka přešla z Winmonitoru na doplněk NVDA, který se jmenuje OKO-NVDA. Je taky od nich a vývoj bude spíše pokračovat u tohoto doplňku NVDA než u Winmonitoru. Jejich technická podpora to prý klientce nastaví tak, aby skoro nepoznala rozdíl. Pak mi říkal něco o tom, že pokud má klientka verzi Winmonitoru 2.2.xx , že bude pro ni přechod na OKO-NVDA zdarma. Asi to pak bude nějak použitelné s jejich dalšími programy jako je Asistent. Nevím. Nejsem odborník na produkty Ace Designu. Ale ode dneška už vím, že samotné OKO-NVDA se dá z jejich stránek stáhnout zdarma, takže to můžu vyzkoušet, než to budu učit klientku :))

Radek

> Od: "Miloslav Lebeda" <miloslav.lebeda na gmail.com>
> Komu: "fanda na elsa.cvut.cz" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 23.01.2019 14:36
> Předmět: Re: [Fanda] Nový Skype

Dle mého by bylo nejlepší kontaktovat Acedesign nebo Spektru, kde
 Winmonitor prodávají a mohli by tedy znát technické podrobnosti. Píšu to
 proto, že nevím, kolik lidí na téhle konferenci s Winmonitorem pracuje.
 Lebeda