[Fanda] Hledání přátel na velkém Facebooku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 23 12:13:54 CET 2019

Ahoj,
já samozřejmě přihlášený jsem - u mobilního Facebooku funguje jakási
vychytávka, že jakmile na PC otevřu stránku m.facebook.com, vidím tam
svoje jméno, které stačí jen odklepnout, aniž bych musel zadávat heslo.
U velkého Facebooku se přihlásím e-mailem a heslem, odklepnu odkaz pro
hledání přátel a stejně tam vidím editační pole, kde to po mně chce
e-mail a heslo pro případný import kontaktů.
Pořád mám pocit, že to někde šlo přenastavit, ale nevzpomenu si kde to bylo.
Včera jsem v nastaveních zkoušel i položku upravit kontakt s tím, zda
ten e-mail nepůjde natvrdo odebrat, ale to jde jen tehdy, má-li jich
uživatel nastavených více.

Martin.