[Fanda] Kde sehnat něco protiskluzového

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Středa Leden 23 12:09:49 CET 2019

Napadá mě, že by šlo použít, pokud by nevadilo, že je pod strojem
tlustší vrstva, jednu pěnovou tabuli ze stavebnin, co se používají pro
zateplování, z jedné strany to má takové kulaté díry v rozích pro
ukotvení, z druhé strany je to úplně normální hladká plocha. Myslím
si, že to může být docela komfortní řešení bez nějakých nalepovacích
špulek.

--
Mgr. Václav Josef Toul
mobil: 777 991 468