[Fanda] Spotify

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Leden 23 11:59:27 CET 2019

Ahoj,
to bude nějaký lokální problém - i já mám Windows 7 32bit a setup jsem
nejdříve stáhl a spouštěl až z disku, u mě proběhla instalace přesně
popsaným způsobem v článku Téčka.
Nenechte se mást, ono to chviličku trvá, protože - jak je dnes častým
zvykem - setup bývá jen malý prográmek a instalátor si stahuje vše
dodatečně až po svém spuštění.

Martin.