[Fanda] aktualizace funkci

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Středa Leden 23 11:58:51 CET 2019

Ahoj.

Já bych zkusil znovu zkontrolovat dostupné aktualizace.

Radek
> Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 23.01.2019 10:49
> Předmět: Re: [Fanda] aktualizace funkci

No tak len byť trpezlivý. Ja mám doma tri počítače a update na 1809
dostal iba môj notebook, ostatné stroje nie, hoci jeden z nich je tiež
del ako ten môj, takže ktovie od čoho to závisí. V každom prípade tá
velká aktualizácia sa určite domáha reštartu a minimálne v centre akcií
zbadáš zmenu, tam Jaws skoro nič nešíta. Š K

Dňa 23. 1. 2019 o 10:16 Petr Vondrášek napísal(a):