[Fanda] Kde sehnat něco protiskluzového

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Středa Leden 23 11:42:44 CET 2019

Hezké dopoledne,
já bych použil ty slzičky. Lze nimi označovat i různé spotřebiče, ale i na
Eureku nebo obdobný přístroj bych to použil.
Lze je koupit v prodejnách pomůcek, ale i v domácích potřebách.
Jozef L.

                       Dobrý den,
potřebovala bych sehnat něco protiskluzového, ale nemůžu přesně napsat, co
to je, protože nemůžu najít vhodné slovo. Máme to na notebookách nebo
braillském řádku, aby neklouzal, když je na stole. Nazvala bych to
protiskluzové nožičky, někdo bude mít lepší název a doplní to.
Potřebovala bych to na Eureku, protože se mi všechny odlepily a také na
pichťák. Přítel mi říkal, že nikdy nic takového nesháněl, že neví.
Moc díky Jarka