[Fanda] Vypnutí kontroly pravopisu v Google Chrome

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Leden 23 10:22:53 CET 2019

Martine ne u příjemce zpráv se už nic nepodtrhává a neoznačuje, buď klidný,
ovšem pravopis je dobrá věc, není to na tebe, ale když tak někdy čtu
příspěvky od některých uživatelů, tak mám pocit, že mají zálibu psát přesně
obráceně, než se to má psát, prostě takové opraski z našý hyztoryje, pokud
znáte. A tam bych ten pravopis doporučil poslouchat. Díky. Miloš

st 23. 1. 2019 v 1:42 odesílatel Radek Baštář <radek.bastar na centrum.cz>