[Fanda] aktualizace funkci

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Leden 23 10:16:49 CET 2019

tohle
O produktu Windows
Microsoft Windows
Verze 1803 (build operačního systému 17134.556)
© 2018 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.
i sem restartoval sám pc, win ubdate píše že je stále vše aktuální a
stále ta verze  1803 akorád že mi zabíraj místo ty instalační soubory
přez 20 gb, mám je tedy pomocí nástroje vyčištění disku odstranit?

Petr Vondrášek