[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

svope svope na volny.cz
Středa Leden 23 10:12:40 CET 2019

Zdravím,

napadá mne, možná je to blbost a nepůjde to, při zadávání cesty složku se
zálohou rozbalit a označit její obsah s patřičnou příponou.
Pro upřesnění, osobně používám verzi VLM 14 s klasickým aplikačním menu,
možná je tenhle problém jen v novější verzi.

Petr Svoboda

From: "Parfeman" <parfeman na seznam.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2019 8:29 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda]Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Zdravím, podle mne by to také jít mělo, ale takto jsem postuppoval
několikrát a stejn nic. Objeví se toto:
V této složce se nenacházejí žádné zprávy nebo je spuštěna
jiná aplikace, v níž jsou požadované soubory otevřeny.
Vyberte jinou složku nebo se pokuste ukončit aplikaci, v níž
jsou požadované soubory otevřeny.
A import se neprovede a v tomto kroku vždy skončím.
Petr