[Fanda] Kde sehnat něco protiskluzového

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Středa Leden 23 09:14:48 CET 2019

Zdravím, jako podložku pro pichťák bych doporučil silikonový vál, je to
tenká placka, kterou seženete v kuchyňských potřebách, já si ji dávám
pod kráječ na chleba.
U eureky nevím, jestli nepotřebuje být kvůli chlazenímalinko zvednutá
nad podložkou.
Ještě k silikonu, dělají se z něj i pečící formy třeba na bábovku.
To jen pro představu.
Zdraví
Jiří Hloch