[Fanda] Hledání přátel na velkém Facebooku

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Leden 23 08:06:46 CET 2019

Ahoj, Martine,
s velkým Facebookem pracuji denně. K přihlášení potřebuješ zadat svůj mail
a heslo, ale může být jiné než u mobilního Facebooku, ale nevím, zda se pak
přihlásíš do stejného profilu - já to mám pro jistotu ujednocené, ale míval
jsem to i různé, proto to vím.
Zda se dají hledat lidi bez přihlášení nevím, spíš ne. Filtrovat ne, ale
když si rozklikneš tu osobu, kterou ti to našlo, tak v Informacích můžeš
najít ty informace, které se ta osoba rozhodla poskytnout.
No a především je celé vyhledávání založené na tom, že u každého člověka
bývá zpravidla fotka nebo profilový obrázek, podle kterých odhadneš, zda to
je ten, koho hledáš.
Miloš