[Fanda] Spotify

ppartyka ppartyka na chello.cz
Středa Leden 23 07:16:18 CET 2019

Já mám zase s tímto ovládacím programem problém, že když ve spuštěném režimu
přepnu na druhou zvukovku, tak mně na ni automaticky nepřepne a aplikace
někdy i spadne. Asi nedoladěné nebo co.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Milan Souček" <milan.soucek na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, January 23, 2019 12:47 AM
Subject: Re: [Fanda] Spotify

Zdravím, mám dva pc win 7/32 bit, zatím co na jednom jsem spotifi
nainstaloval úplně bez problémů, na druhém se mi to ani po vypnutí esetu
nedaří. win se zeptají, zda chci povolit, kdyžzaškrtnu ano, tak se okno
zavře a nic se neděje. Proč se to na jednom pc zdařilo a na druhém ne vůbec
netuším. Zdraví Milan Souček.