[Fanda] Vypnutí kontroly pravopisu v Google Chrome

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Středa Leden 23 01:42:01 CET 2019

Dobrý den,

mně to přestalo označovat špatně napsaná slova, když jsem otevřel nastavení. Pak jsem potvrdil rozšířená nastavení. Pak pod slovem Jazyky jsem doskákal na Kontrola pravopisu. Rozbalil jsem jí a u položky Čeština jsem přepnul přepínač na vypnuto.

Radek
> Od: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 22.01.2019 19:17
> Předmět: [Fanda] Vypnutí kontroly pravopisu v Google Chrome

Vážení,
 mám poslední verzi výše zmíněného prohlížeče, kterou vpravdě používám
 velmi málo, ale chci se zeptat, kde v ní úplně vypnu kontrolu pravopisu.
 V nastaveních jsem odškrtal vše, o čem jsem se domníval, že by s
 kontrolou mohlo souviset - teď se mi to po pravdě nechce hledat -, ale
 stejně mi při psaní v editačních polích odečítač čas od času říká hlášku
 "chybně napsané", což mě irituje, protože mám tak nějak hloupý pocit, že
 ta místa Google Chrome třeba i nějak vyznačí jako je tomu v textových
 editorech a v odeslaných příspěvcích se to zřejmě projeví.
 Podotýkám, že asi nepůjde o gramatické chyby jako takové, protože mi to
 Google Chrome ohlásí třeba i při psaní mojí e-mailové adresy, která je
 trochu nestandardní.

 Děkuje Martin.