[Fanda] Spotify

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Středa Leden 23 00:47:59 CET 2019

Zdravím, mám dva pc win 7/32 bit, zatím co na jednom jsem spotifi nainstaloval úplně bez problémů, na druhém se mi to ani po vypnutí esetu nedaří. win se zeptají, zda chci povolit, kdyžzaškrtnu ano, tak se okno zavře a nic se neděje. Proč se to na jednom pc zdařilo a na druhém ne vůbec netuším. Zdraví Milan Souček.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Petra Urbanová
Sent: Tuesday, January 22, 2019 10:29 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Spotify

Zdravím,

já jsem to zkoušela jak z webu spustit, tak to stáhnout a pak spustit. Nešlo ani jedno, proto jsem se zeptala.

O stránce
www.ninite.com
se v Téčku nepsalo, vyzkouším.

Děkuji za odpovědi.

Petra Urbanová

Od: Martin Klein

Dobrý den.

Je rozdíl pokud se soubor exe stáhne a uloží na disk a až pak se spustí, nebo se rovnou spustí při stahování, tedy když se potvrdí odkaz Download a z nabízené možnosti na liště se potvrdí Spustit.

V prvním případě se u mne rovněž nic neděje, ale ve druhém se to chová tak, jak bylo v Téčku popsáno.

Jsem na Win 7, 32bit

S pozdravem

Martin

---------- Původní e-mail ----------