[Fanda] Hledání přátel na velkém Facebooku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Leden 22 21:58:54 CET 2019

Ahoj,
před časem jsem se tu na toto téma ptal, ale zůstalo bez odpovědi, možná
trochu zapadlo:
nevíte prosím, jak rozumně vyhledávat přátele na velkém Facebooku, s
nímž se tu už kdoví po kolikáté snažím sbratřit?
Kdesi jsem se totiž dočetl, že na velkém FB by nějak mělo jít filtrovat
i hledání lidí z určitého, třeba rodného města, což na tom mobilním,
pokud vím, nejde.
Když na velkém Facebooku odkliknu odkaz hledat přátele, pořád to po mně
chce zadat e-mail a heslo, zřejmě kvůli importu kontaktů, což nechci;
před chvílí jsem se díval i do nastavení, zda to nejde někde vypnout,
mám totiž pořád pocit, že to šlo.
Zkrátka bych očekával, že tam místo e-mailu a hesla bude položka pro
jméno tak, jako je to u mobilní verze Facebooku.
Vím, že je tam před tím ještě další pole pro hledání, ale to primárně
nevyhledává jen lidi, ale i stránky a pod., jak píši, s velkým
Facebookem pracuji velmi málo, protože mi přijde neohrabaný, nicméně
nějak to chci zlomit a ochočit:-).

Martin.