[Fanda] problém so zobrazením

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Leden 22 20:47:27 CET 2019

Dobrý deň Magda! Na informačnom panely sa Vám ukáže ikona, ktorá hovorí,
že android nastavenie, či niečo podobné, a tam bude treba prepnúť
"nabýjanie" na "prenos súborov". Podľa verzie systému to bude treba
robiť pri každom pripojení, alebo tak, ako to vidím na mojich osmičkách,
teda 8.1.1, stačí toto nastaviť raz, a pri každom ďalšom pripojení je to
už automaticky nastavené aj na prenos súborov. Čiže keď si otvoríte
tento počítač, či počítač, ukáže sa Vám telefón ako ďalší ukladací
priestor. Podľa toho, či v ňom máte aj pamäťovú kartu budete mať po
otvorení ikony z názvom telefónu k dispozícii jednu, alebo dve zložky, v
ktorých môžete pracovať.
Majte sa!
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 20. 1. 2019 o 21:30 Magdaléna Javorová napísal(a):