[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Parfeman parfeman na seznam.cz
Úterý Leden 22 20:31:50 CET 2019

Zdravím, zkusím se na ně obrátit byť nejsem jejich klientem, ikdyž jsem od
nich před lety kupoval kamerovou lupu. Díky za tip.
Petr

-----Původní zpráva-----
From: Petra Urbanová
Sent: Tuesday, January 22, 2019 4:36 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda]Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Dobrý den.

Tento problém jsem řešila před deseti lety. Obrátila jsem se na Galop, odkud
mám již druhý počítač a vyšli mi vstříc.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Parfeman

Zdravím, již jsem zde tento dotaz pokládal, ale zkusím se zeptat ještě
jednou.
Řešil jste někdo a dovedl byste poradit jak přenést poštu z Outlook Expresu
do Windows Live Mail?
Soubory s poštou jsou ve formátu .DBX. Nevím proč, ale postup importu ve
Windows Live nefunguje. Děkuju za jakékoliv rady, z Outlook Expressu mám
spoustu pošty a rád bych ji zachoval i na novém počítači. Děkuji.
Petr Beneš