[Fanda] Vypnutí kontroly pravopisu v Google Chrome

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Leden 22 19:17:00 CET 2019

Vážení,
mám poslední verzi výše zmíněného prohlížeče, kterou vpravdě používám
velmi málo, ale chci se zeptat, kde v ní úplně vypnu kontrolu pravopisu.
V nastaveních jsem odškrtal vše, o čem jsem se domníval, že by s
kontrolou mohlo souviset - teď se mi to po pravdě nechce hledat -, ale
stejně mi při psaní v editačních polích odečítač čas od času říká hlášku
"chybně napsané", což mě irituje, protože mám tak nějak hloupý pocit, že
ta místa Google Chrome třeba i nějak vyznačí jako je tomu v textových
editorech a v odeslaných příspěvcích se to zřejmě projeví.
Podotýkám, že asi nepůjde o gramatické chyby jako takové, protože mi to
Google Chrome ohlásí třeba i při psaní mojí e-mailové adresy, která je
trochu nestandardní.

Děkuje Martin.