[Fanda] Záchrana dat

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Úterý Leden 22 18:42:10 CET 2019

Co byla na ni výhoda - výdrž baterky.

Proto ji mněli rádi školáci.

A já když jsem tenkrát končil s koukáním.

Tak jsem tam mněl udělanej seznam fabryky 4500 zaměstnanců.

A myslím tenkrát písneno ale ve třech souborech.

Míra

s.