[Fanda] dOTAZ K DROPBOXU NA WIN 10 64 BIT

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Leden 22 16:58:16 CET 2019

Řešení bude určitě v nastavení, teď jsem si ho prošel, ale abych
jednoznačně dokázal říct, jestli to je Import, kde je možnost nastavení,
zda se mají z připojených třeba mobilů stahovat jen fotky a nebo i fotky a
videa, tak to si netroufnu, ale třeba to je ono. Miloš