[Fanda] Poznámka k Poznámkovému bloku ve Windows 10 v1809

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Úterý Leden 22 16:38:33 CET 2019

Dobrý den,

> by prišla vhod podpora pre unixovské zakončovanie riadkov,

To již v Notepad je:

https://www.zive.cz/clanky/poznamkovy-blok-ve-windows-se-po-mnoha-letech-docka-aktualizace/sc-3-a-194144/default.aspx

> či používanie utf-8 ako predvoleného kódovania

https://www.cnews.cz/windows-10-insider-preview-build-18298-poznamkovy-blok-utf8-nove-klavesove-zkratky/

Na to si ještě budeme muset počkat (pokud nejste Insideři)

Michal jelínek