[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Úterý Leden 22 16:36:02 CET 2019

Dobrý den.

Tento problém jsem řešila před deseti lety. Obrátila jsem se na Galop, odkud mám již druhý počítač a vyšli mi vstříc.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Parfeman

Zdravím, již jsem zde tento dotaz pokládal, ale zkusím se zeptat ještě
jednou.
Řešil jste někdo a dovedl byste poradit jak přenést poštu z Outlook Expresu
do Windows Live Mail?
Soubory s poštou jsou ve formátu .DBX. Nevím proč, ale postup importu ve
Windows Live nefunguje. Děkuju za jakékoliv rady, z Outlook Expressu mám
spoustu pošty a rád bych ji zachoval i na novém počítači. Děkuji.
Petr Beneš