[Fanda] Záchrana dat

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Úterý Leden 22 16:21:40 CET 2019

Petře, víte, ona není lepší, ale bylo to první zařízení sice jen trošku
podobné dnešním počítačům, s Braillskou klávesnicí, ale snad právě proto se
na ni vzpomíná, že byla první. V Austrálii to tehdy vyráběl nějaký Pan
Hudeček a vlastně to byl první počítač, který mohli nevidomí užívat, ikdyž
jak říkám, z dnešního pohledu trilobit.