[Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

svope svope na volny.cz
Úterý Leden 22 16:19:32 CET 2019

Dobrý den,

mělo by to jít, zrovna jsem to zkoušel, ale jelikož už to mám dávno
přetaženo, tak jsem to nedotáhnul.
Klik na Soubor/Import, vybrat zprávy pak v dialogovým okně vybrat MS Outlock
Express 6, ukázat cestu k uloženým zprávám a pokračovat klikem na Další .. a
v seznamu účtů se přidá Importovaná složka.

Petr Svoboda

From: "Parfeman" <parfeman na seznam.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2019 12:35 PM
To: "Konference Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Migrace pošty z Outlok Expres do Windows Live mail

Zdravím, již jsem zde tento dotaz pokládal, ale zkusím se zeptat ještě
jednou.
Řešil jste někdo a dovedl byste poradit jak přenést poštu z Outlook Expresu
do Windows Live Mail?
Soubory s poštou jsou ve formátu .DBX. Nevím proč, ale postup importu ve
Windows Live nefunguje. Děkuju za jakékoliv rady, z Outlook Expressu mám
spoustu pošty a rád bych ji zachoval i na novém počítači. Děkuji.
Petr Beneš