[Fanda] dOTAZ K DROPBOXU NA WIN 10 64 BIT

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Úterý Leden 22 15:47:23 CET 2019

no na to oznámení se dostaneš když dáš win +a přez to se dostaneš do
centra akcí, na tom oznámení od dropboxu dáš enter a tam už je zaškrt
pole, aby se na to db neptal, před pár dny sem též řešil.

Petr Vondrášek