[Fanda] dOTAZ K DROPBOXU NA WIN 10 64 BIT

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Leden 22 15:37:31 CET 2019

Zdravím števo.
Bohužel tak jak popisujete se mi tu hlášku zrušit nedaří, vůbec se nemůžu
dostat na to tlačítko aby se mě na to už při připojení toho disku dropbox
neptal, maksimálně mi pc oznámil že můžu přesunout toto oznámení do centra
akcí.
Možná hloupá otázka ale nedá se to vypnout nějak jinak ještě?
Napadlo mě že bych odinstaloval a znovu nainstaloval dropbox, ale to se mi
zatím moc nechce, škoda že jsem to tlačítko aby se neptal při připojení toho
disku neodškrtl včera, teď ho prostě nemůžu najít, ta hláška vyběhne jen
jako oznámení.
No při nejhorším si to nechám prostě zapnuté a nebudu to řešit, ale kdyby se
neptal tak by to bylo lepší.
Radek Štipčák.-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Štefan Kiss
Sent: Tuesday, January 22, 2019 3:17 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] dOTAZ K DROPBOXU NA WIN 10 64 BIT

Dobrý deň, no ak na tej hláške dáte tabulátor, malo by tam byť niečo ako už
sa viac nepýtať. Dropbox toto robí po pripojení diskov, mobilov a všetkého,
čo by mohlo obsahovať fotky a videá a chce to na drop kopírovať a zálohovať.
Dá sa to vypnúť. Š Kiss

Dňa 22. 1. 2019 o 14:59 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):